Na mojej práci je najkrajšie a zároveň najťažšie to, že môžem ovplyvniť osud firmy, či predajne. Malá drobnosť môže rozhodnúť o tom, či daný výrobok sa bude, alebo nebude predávať. Stačí zlý názov produktu a v mori konkurencie ste odpísaní. Preč je doba, keď stačilo vycapiť jednú tabuľu pred vchodom a ľudia sa išli zblázniť. Váš produkt musí mať dobré logo, dobrú farebnosť, možno dobrý slogan...
Áno, sú firmy typu IBM, ktoré pozná každý, ale museli vynaložiť 10x viac peňazí na reklamu, než napríklad APPLE, alebo WINDOWS. Nebudem teraz poukazovať na chyby mojích zákazníkov, aby som niekoho neurazil, tak začnem od seba...
Pred štrnástimi rokmi sme začali vydávať tento časopis. Bol čiernobiely, nemal kvalitný papier, no jeho najväčšou chybou bol názov: REGZEP. Urobil som nádherné logo, kde z písmena G som spravil šípku, ktorá mala symbolizovať kolobeh medzi novinami predajňou a zákazníkom...
No ľudia to ani po piatich rokoch nevedeli vysloviť! Po dlhom čase som sa rozhodol noviny premenovať na MICHAL. Už to bolo tisíc krát lepšie. Zrazu si to slovo ľudia dokázali zapamätať. No podcenil som nutnosť slova noviny...
V momente, ako som sa v telefóne predstavil: Marek Boka Michalovské noviny každý spozornel. Slovo noviny má zázračný význam. Otvára všetký dvere... od malého živnostníka, cez podnikateľa až po primátora, ste v momente pozvaní...
Nie je na ňom nič originálne, nie je anglické... nie je ani vtipné. No predáva! Nebojte sa preto zázračných a pritom obyčajných slov, ktoré Vás môžu zachrániť.